مزرعه لینک چیست



نتیجه تصویری برای مزرعه لینک چیست



از نام مزرعه لینک می‌شود فهمید که درون آن چه چیزی می‌گذرد. ما هم نخستین بار پس از شنیدن این نام به فضایی مملو از لینک‌های مختلف فکر کردیم که تصورمان چندان دور از واقعیت هم نبود. همانطور که می‌دانید یکی از معیارهای مهم برای رتبه‌بندی وب سایت‌ها تعداد و کیفیت لینک‌هایی است که از آنها خارج یا به آنها داده می‌شود.


گوگل نخستین موتور جستجویی بود از قابلیت لینک سازی وب سایت‌ها برای تعیین میزان محبوبیت و رتبه آنها استفاده کرد. پس از آن، سایر موتورهای جستجو نیز لینک بیلدینگ را به‌عنوان یکی از معیارهای کیفی خود در نظر گرفتند و به مدیران و‌ب‌سایت‌ها اجازه دادند تا با افزایش تعداد لینک‌های ورودی خود، شهرت و رتبه سایت‌شان را تقویت کنند.

a

چرا نباید از مزرعه لینک استفاده کرد؟

چند سال پیش اگر صاحب یک سایت بود، خیلی راحت و بدون نگرانی تاثیر منفی این مساله بر سئو سایت می توانستید لینک سایت خود را در این سایت ها ثبت کنید. اما امروزه همه چیز تغییر پیدا کرده است. مزرعه لینک دیگر مانند گذشته نیست و در واقع استفاده از آن شامل جریمه سنگینی خواهد بود.


مزرعه لینک را به عنوان صفحات رایگان برای همه می شناسند که استفاده از آن ها امروزه باعث متوقف شدن آن ها در نمایش نتایج موتورهای جستجو می شود. در واقع، به کارگیری بیش از حد از این تکنیک نه تنها باعث جریمه سایت می شود بلکه وجه آن را پیش کاربران نیز خراب خواهد کرد.


گوگل با کارهای رایگان و سریع که بخواهد باعث رشد سریع سایتی شود مخالف است و معتقد است که اگر وب سایتی بخواهد رشد کند، باید قوانین درست آن را به کار ببرد. در واقع با اینکار می خواهد جلوی پیشرفت سایت هایی را که قصد دارند با تقلب خود را در صفحه اول قرار دهند را بگیرد. این کار هم در واقع نمونه ای از همان روش های تقلب است که سعی می کنند با دریافت بک لینک های رایگان رتبه سایت خود را سریعا افزایش دهند.



mihanweblink.com