خرید شارژ

خرید شارژ ، فروش شارژ همراه اول ، ایرانسل ، رایتل و تالیا ارزان قیمت بصورت مستقیم کارت شارژ همراه

۸ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

استفاده از نرم افزارهای بک لینک سازی

استفاده از نرم افزارهای بک لینک سازی



نتیجه تصویری برای استفاده از نرم افزارهای بک لینک سازی








ایجاد یک کتاب تخصصی اختصاصی:


وقتی شما یک کتاب که واقعا نیاز روز فضای مجازی ایجاد میکنید و همه احتیاج به دانلود اون کتاب دارن به طور ناخود اگاه بقیه سایت ها با ذکر منبع کتاب شما رو برای دانلود قرار میدهند که خود ذکر منبع ایجاد بک لینک است درسته سایتهای کوچک منبع نمیگذارند اما سایت های بزرگ منبع قرار میدهند حتی میتوانید کتاب خود را به تمام سایت های دانلود کتاب با ذکر منبع معرفی کنید مثلا آموزش سئو یا صفر تا صد وردپرس و به غیر از ان بازدید کننده مرتبط هم ایجاد میکند.
2-وبلاگ وبسایت خود را ایجاد کنید:
شاید جالب باشید بدانید سایت  های باهوش با ایجاد نام خود سایت در یکی از سرویس های وبلاگ دهی و گذاشتن مطالب عادی یا ترجمه شده و لینک دادن ان به صورت نوفالو و فالو(نوفالو توصیه میشود) لینک سازی میکنند و باعث رتبه کلمات کلیدی میشوند البته اگر بتوانید یک وبلاگ قدیمی که اسم ان مرتبط با سایت شما باشد خیلی خیلی تاثیر گذارتر است.
3-اموزش های تصویری:
از  ایجاد بک لینک شما با ایجاد اموزش های تصویری دو تکنیک را انجام میدهید اول انکه با قرار دادن ان در سایت هم ضریب بازگشت را افزایش میدهید و باعث میشوید که کاربر بیشتر در سایت شما بماند هم با قرار دادن در سرویس های معرفی کلیپ ها میتوانید با درج لینک backlinks ایجاد کنید.
4-یک سرویس رایگان ایجاد کنید:
شما وقتی یک سرویس رایگان مورد نیاز را در سایت قرار دهید مثل دامنه رایگان شاید هزاران سایت به دامنه شما لینک دهند به عنوان دامنه رایگان, میدانید چه میشود سخاوت مند باشید تا پیشرفت کنید!!!! میتوانید برای یافتن backlinks های خود و سایت رقبا از سایت موز استفاده کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰

ظهور سئودر ایران

ظهور سئودر ایران


نتیجه تصویری برای ظهور سئودر ایران



ظهور و افول سئو در ایران


سالها از زمانی که اینترنت وارد کشورمان شد میگذرد و در این مدت شاهد رشد چشمگیر میزان کاربران بودیم به خصوص در سالهای اخیر که استفاده از اینترنت همراه روی گوشی های هوشمند طرفداران بیشتری پیدا کرد و تمامی افراد جامعه با اپلیکیشن های موبایلی آشنا شدند و از آن استفاده کردند. کاربرانی که میخواهند از اینترنت استفاده کنند یا آدرس سایت هدف را میدانند و با وارد کردن آن در مرورگر اینترنتی خود وارد آن سایت میشوند، یا اینکه آدرس سایت هدف را نمیدانند و فقط به دنبال پاسخ سوالی که در ذهنشان است وارد یک موتور جست و جو میشوند و کلمه مورد نظر را سرچ میکنند تا به پاسخ سوال خود برسند. بسیاری از سرویس دهنده های اینترنت و سایتهای بزرگ دنیا مانند : یاهو، مایکروسافت، یاندکس، aol و... برای خود موتور جست و جو ایجاد کردند ولی هیچکدام از آنها نتوانستند کیفیت و دقت گوگل را داشته باشند. گوگل به عنوان بزرگترین موتور جست و جو در اینترنت شناخته میشود که از حدود 20 سال پیش فعالیت رسمی خود را شروع کرد و توانست در این مدت برند خود را جهانی کند و سهم عمده کاربران را به سمت خود هدایت کند تا حدی که دیگر کمتر کسی است که با گوگل آشنا نباشد و سرویس های آن استفاده نکند. همزمان با محبوبیت گوگل و افزایش تعداد کاربرانی که از آن استفاده میکردند, صاحبان سایتها هم به فکر کسب نتایج برتر در جست و جوهای کاربران افتادند زیرا این کار باعث میشد تعداد زیادی بازدید بصورت رایگان از شهرها و کشورهای مختلف داشته باشند و فروش خود را افزایش بدهند و این آغازی بود برای فرآیندی به نام سئو که نامی آشنا برای مدیران سایتها است.


SEO که به فارسی سئو گفته می شود، مخفف شده از Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی برای موتورهای جست و جو است و به مجموعه کارهایی گفته میشود که باعث میشود یک سایت از دید گوگل استاندارد و مناسب به نظر برسد و آن را در نتایج برتر نمایش بدهد.برای اینکه اهمیت گوگل و سایر موتورهای جست و جو را بهتر درک کنید بد نیست بدانید که بر اساس تحقیقات انجام گرفته روی سایتهای مختلف حدود 65 درصد از ترافیک ورودی آنها از طریق موتورهای جست و جو بوده است و در گوگل نزدیک 60% از کاربران فقط روی یکی از 5 نتیجه اول کلیک میکنند و این آمار در صفحه دوم تنها به 5 درصد میرسد.کمی دقت به این آمار نشاندهنده تاثیر بسیار زیاد موتورهای جست و جو و داشتن رتبه های بالا در آن برای موفقیت در کسب و کار است .

موافقین ۰ مخالفین ۰

بهینه سازی محتوای سایت

بهینه سازی محتوای سایت



نتیجه تصویری برای بهینه سازی محتوای سایت







بهینه سازی مطالب کافی و طولانی 


از آموزش سئو ماوی موتورهای جستجو امروزه دنبال مقالاتی میگردند که هم مفید باشد هم کامل تا کاربر نخواهد برای اطلاع از یک موضوع به چند سایت رجوع کند و درسایت اول تمام نیاز های خود را برطرف کند مطالب طولانی چگونه مطالبی است ایا مثلا 1000 واژه خوب است یا بین 1300 تا 1500 خوب است اگر از من میپرسید هر چه کامل تر و توضیح بهتری داشته باشد بهتر است چون اگر مطلب شما رتبه هم نیاورد اسپمر شناخته نمیشود طی بررسی های که انجام شده خیلی از سایت های که ایندکس نشدن مطالب خود مینالند مطالبی با 200 واژه و استفاده بیشتر از عکس مطلب ارسال میکنند که گوگل خیلی از این موارد را نمیپسندد مخصوصا برای سایت های تازه تاسیس تکرار میکنم سایت های تازه تاسیس شاید بیشتر از 2000 وآژه خوب باشد حال شما میگویید یک موضوع شاید قابلیت انقدر مطلب را ندارد بله درست است اما اگر درباره مطلبی میتوان یک مقاله 5000 واژه نوشت کم کاری نکنید زیرا همیشه مطالب به تعداد نیست به کیفیت است امروزه موتورهای جستجو دید خود را ازتعداد زیاد به کیفیت زیاد معطوف کرده اند چه در بک لینک چه در محتوا پس کیفیت را جدی بگیرید

لینک های داخلی در محتوا:
شاید بگویید لینک های داخلی چقدر در تولید محتوا بهینه تاثیر دارد باید بگوییم خیلی بزارید یک تکنیک را بکوییم شما یک مطلب را اماده میکنید که مطمئن هستید رتبه اور است مثلا یک قالب رایگان که در تمام سایت ها به فروش میرسد و خواستار فراوانی دارید حال ازخود بپرسید چگونه باید به بقیه مطالبم لینک بدهم وقتی مطلب شما دیده میشود شما این فرصت را دارید که مطالبی که میدانید با خواندن ان بازدید کننده در سایت باقی میماند را در داخل این مطلب میگذارید با این روش چند اتفاق می افتد یکی انکه مطالب شما دیده میشود و به قول معروف شرخه کارا بودن سایت میچرخد و سایت شما تک بعدی یا تک مطلبی نمیشود و همه مطالب دیده میشود دوم انکه با اینکار رنک را بین صفحات تقسیم میکنید تا تمام مطالب شما بتوانند جایگاهی خوبی بگیرند البته تاثیر لینک های داخلی شاید برای تغییر رتبه ان لینک در داخل مطلب شاید کمی زمان بر باشد سوم انکه به ربات ها کمک میکند مطالب شما را بهتر ایندکس کنند و راحت تر به تمام سایت دسترسی داشته باشند و مطالب مهم تر شما را تشخیص دهند پس استفاده از لینک های داخلی با انکر تکست مناسب واقعا در دید اول شاید خیلی موثر نباشد اما به مرور اثرات شگفتی دارد مطلب بعدی اینه که از لینک های داخلی استفاده کنید برای سایت های معتبر مرتبط با موضوع شما باید لینک های داخلی مثل توضیحات گوگل در مورد بعضی از رویدادها یا سایت های برجسته در مورد موضوع خودتان لینک بدهید و به ربات بگویید که مطلب ما معتبر است البته زیاده روی در این روش خیلی مناسب نیست و اگر در مطلبی نمیشود به یک سایت معتبر لینک بدهیم وسواس به خرج ندهیم خوب تا اینجا که خسته نشدید پس ادامه میدهیم

موافقین ۰ مخالفین ۰

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ



نتیجه تصویری برای دیجیتال مارکتینگ






 به تمام فعالیتهایی که به منظور تبلیغ محصول، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت صورت میگیرد دیجیتال مارکتینگ گفته می شود. اگر بخواهیم دیجیتال مارکتینگ را با بازاریابی سنتی مقایسه کنیم، در واقع برخلاف بازاریابی سنتی، در دیجیتال مارکتینگ مشتریان بیشترین اهمیت را دارند به همین منظور شرکت ها با استفاده از ابزارهای مختلف مانند  وب سایت، ایمیل، موبایل، شبکه های اجتماعی سعی در تحلیل رفتار مشتری می کنند تا تبلیغات خود را در زمان مناسب و بر روی طیف وسیعی از کاربران منتشر نمایند تا در نتیجه بتوانند بهترین بازخورد را دریافت نمایند.
استفاده بهینه از تمام این ابزارها در دنیای دیجیتال، می تواند سینرژی مناسبی را جهت گسترش یک کسب و کار در اینترنت ایجاد نماید. به عبارت دیگر، دیجیتال مارکتینگ به استفاده مناسب از ابزارهای دیجیتالی جهت ایجاد معماری و ساختار حرفه ای در بستر اینترنت و گسترش آنها از طریق هدف گذاری و تعیین استراتژی مناسب در این زمینه اطلاق می شود. برخی از مواردی که به بازاریابی اینترنتی مرتبط هستند عبارتند از :

موافقین ۰ مخالفین ۰

بک لینک و بهینه سایت

بک لینک و بهینه سایت



نتیجه تصویری برای بک لینک و بهینه سایت




 بک لینک را نمی توان از سایتهای با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک میکنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها میکاهد. البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک میتوانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید.
در طراحی سایت ایجاد مطالب جدید و مفید کاربران را  به قرار دادن لینک های شما در سایر وبلاگ ها و وب سایت ها می کند در این راستا می توانید از شبکه های اجتماعی برای بک لینک بیلدینگ سالم استفاده کنید. از مشخصه های لینک بد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

موافقین ۰ مخالفین ۰

AMP چیست

AMP چیست




نتیجه تصویری برای AMP چیست






AMP چیست؟
AMP یک پروژه تحت نظر گوگل است که هدف آن افزایش سرعت ارائه محتوا با استفاده از کدهای ساده مانند AMP HTML در صفحه ابزارهای کوچک مانند موبایل می باشد. به عبارت ساده تر، AMP یک راهی برای ایجاد صفحات وب برای محتوای استاتیک و به صورت HTML  ( صفحاتی که بسته به رفتار و عملیات کاربر تغییری نمی کنند) است که باعث بارگذاری سریع آن ها می گردد.
 یکی از مکان هایی که AMP استفاده می شود در پروژه تولید سریع مقالات فیس بوک است که با این تکنولوژی فیس بوک می تواند محتوای نویسندگان خود را به صورت مستقیم از طریق خبرنامه ارسال نماید که محتوا سریع تر از بارگذاری یک صفحه در موبایل، به نمایش داده می شوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰

مزرعه لینک چیست

مزرعه لینک چیست



نتیجه تصویری برای مزرعه لینک چیست



از نام مزرعه لینک می‌شود فهمید که درون آن چه چیزی می‌گذرد. ما هم نخستین بار پس از شنیدن این نام به فضایی مملو از لینک‌های مختلف فکر کردیم که تصورمان چندان دور از واقعیت هم نبود. همانطور که می‌دانید یکی از معیارهای مهم برای رتبه‌بندی وب سایت‌ها تعداد و کیفیت لینک‌هایی است که از آنها خارج یا به آنها داده می‌شود.


گوگل نخستین موتور جستجویی بود از قابلیت لینک سازی وب سایت‌ها برای تعیین میزان محبوبیت و رتبه آنها استفاده کرد. پس از آن، سایر موتورهای جستجو نیز لینک بیلدینگ را به‌عنوان یکی از معیارهای کیفی خود در نظر گرفتند و به مدیران و‌ب‌سایت‌ها اجازه دادند تا با افزایش تعداد لینک‌های ورودی خود، شهرت و رتبه سایت‌شان را تقویت کنند.

a

موافقین ۰ مخالفین ۰

بازیابی مطالب حذف شده وردپرس

بازیابی مطالب حذف شده وردپرس


نتیجه تصویری برای بازیابی مطالب حذف شده وردپرس

به قسمت ( Admin bar ) میرویم.


به قسمت همه ی برگه ها رفته و روی زباله دان کلیک می کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰