خرید شارژ

خرید شارژ ، فروش شارژ همراه اول ، ایرانسل ، رایتل و تالیا ارزان قیمت بصورت مستقیم کارت شارژ همراه

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

ارزان‌ ترین تعرفه مکالمه سیم‌ کارت‌ دائمی در ایران ارائه شد

ارزان‌ ترین تعرفه مکالمه سیم‌ کارت‌ دائمی در ایران ارائه شد





نتیجه تصویری برای ارزان‌ ترین تعرفه مکالمه سیم‌ کارت‌ دائمی در ایران ارائه شد


هزینه اشتراک
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، «هزینه اشتراک و تعرفه» مکالمه سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل که تا پیش از این 499 ریال در دقیقه بود، به 333 ریال در دقیقه به هر مقصدی در تمام خطوط اپراتورهای تلفن ثابت و همراه کشور کاهش یافت.

 کاهش 50 درصدی
ایرانسل همچنین با کاهش 50 درصدی قیمت آی‌سیم، سیم‌کارت دائمی خود را با قیمت 60هزار تومان عرضه می‌کند که امکان پرداخت اقساطی این مبلغ نیز برای متقاضیان فراهم شده است.
ایرانسل برای مشترکان جدید سیم‌کارت‌های دائمی، تبدیل‌کنندگان سیم‌کارت اعتباری به دائمی و ترابردکنندگان سیم‌کارت دائمی به شبکه ایرانسل، یک ماه مکالمه رایگان درون شبکه و از ماه دوم، روزانه یک ساعت مکالمه رایگان ایرانسلی بدون محدودیت در تعداد تماس با شماره‌گیری کد دستوری #1*4444* در نظر گرفته است.
همچنین مشترکان فوق از 20 گیگابایت اینترنت هدیه 30 روزه و از ماه دوم، تا 6 ماه، ماهانه از یک گیگابایت اینترنت همراه هدیه با اعتبار 30 روز بهره‌مند می‌شوند.

#4444* 
ایرانسل پیشنهادهای یک ساعت مکالمه داخل شبکه رایگان روزانه، بسته‌های مکالمه 10 برابری، بسته‌های اینترنت #4444* و سایر بسته‌های مکالمه را نیز به تمامی مشترکان دائمی جدید و فعلی ارائه کرده است.
اطلاع از جزئیات پیشنهادهای فوق و سایر طرح‌های تشویقی با مراجعه به وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir امکان‌پذیر است

موافقین ۰ مخالفین ۰

عینک هوشمند آمازون به زودی معرفی می‌گردد

عینک هوشمند آمازون به زودی معرفی می‌گردد



نتیجه تصویری برای عینک هوشمند آمازون به زودی معرفی می‌گردد




رابط اصلی


به گزارش خبرآنلاین، رابط اصلی با عینک از طریق هوش مصنوعی و دستورات صوتی دیجیتالی به وسیله اسپیکر هوشمند مهیا می شود و دستورات در صورت شما پخش می شود.
به نوشته فایننشیال تایمز این عینک ساخته شده و تا آخر سال میلادی جاری عرضه عمومی می شود.

تماشاگر 


عینک آمازون در واقعی یک جفت تماشاگر است در واقع ارتعاشات صوتی، از طریق فک و گونه ها به طور مستقیم به گوش داخلی منتقل می شود و نیاز به گوشی را از بین می برد و این استخوان است که وظیفه انتقال صوت را انجام می دهد.

افت شنوایی

چندین دهه است که از این فناوری برای کمک به افرادی که دچار افت شنوایی هستند، استفاده شده و به زودی ممکن است جایگزین هدفون در صنعت موسیقی میگردد



موافقین ۰ مخالفین ۰

عنوان دومین مطلب آزمایشی من

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

عنوان اولین مطلب آزمایشی من

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰