استفاده از نرم افزارهای بک لینک سازی



نتیجه تصویری برای استفاده از نرم افزارهای بک لینک سازی








ایجاد یک کتاب تخصصی اختصاصی:


وقتی شما یک کتاب که واقعا نیاز روز فضای مجازی ایجاد میکنید و همه احتیاج به دانلود اون کتاب دارن به طور ناخود اگاه بقیه سایت ها با ذکر منبع کتاب شما رو برای دانلود قرار میدهند که خود ذکر منبع ایجاد بک لینک است درسته سایتهای کوچک منبع نمیگذارند اما سایت های بزرگ منبع قرار میدهند حتی میتوانید کتاب خود را به تمام سایت های دانلود کتاب با ذکر منبع معرفی کنید مثلا آموزش سئو یا صفر تا صد وردپرس و به غیر از ان بازدید کننده مرتبط هم ایجاد میکند.
2-وبلاگ وبسایت خود را ایجاد کنید:
شاید جالب باشید بدانید سایت  های باهوش با ایجاد نام خود سایت در یکی از سرویس های وبلاگ دهی و گذاشتن مطالب عادی یا ترجمه شده و لینک دادن ان به صورت نوفالو و فالو(نوفالو توصیه میشود) لینک سازی میکنند و باعث رتبه کلمات کلیدی میشوند البته اگر بتوانید یک وبلاگ قدیمی که اسم ان مرتبط با سایت شما باشد خیلی خیلی تاثیر گذارتر است.
3-اموزش های تصویری:
از  ایجاد بک لینک شما با ایجاد اموزش های تصویری دو تکنیک را انجام میدهید اول انکه با قرار دادن ان در سایت هم ضریب بازگشت را افزایش میدهید و باعث میشوید که کاربر بیشتر در سایت شما بماند هم با قرار دادن در سرویس های معرفی کلیپ ها میتوانید با درج لینک backlinks ایجاد کنید.
4-یک سرویس رایگان ایجاد کنید:
شما وقتی یک سرویس رایگان مورد نیاز را در سایت قرار دهید مثل دامنه رایگان شاید هزاران سایت به دامنه شما لینک دهند به عنوان دامنه رایگان, میدانید چه میشود سخاوت مند باشید تا پیشرفت کنید!!!! میتوانید برای یافتن backlinks های خود و سایت رقبا از سایت موز استفاده کنید.

ویژگی های نرم افزار Backlink Speed 2.4
۱- نصب ساده
۲- محیط ساده و زیبا
۳- ثبت سایت در دایرکتوری های متعدد
۴- ایندکس سریع وب سایت
۵- حجم بسیار کم نرم افزار
۶- بک لینک گرفتن از سایت هایی با رنک خوب و بالا
۷- سازگاری کامل با تمام نسخه های ویندوز